Vrijwilligers werven in vier stappen
Workshop vrijwilligersmarketing om succesvol meer nieuwe vrijwilligers te werven.
Leer slimme marketingtechnieken te gebruiken om snel meer vrijwilligers te werven – en te behouden.
Waarom een workshop vrijwilligers-marketing?
Inspiratie
Direct toepasbaar
Leer van elkaar
Nieuwe doelgroepen
Over de workshop
Programma workshop
De workshop duurt meestal 2 tot 2,5 uur en bestaat uit:
1. Interactieve uitleg van de vierstappenmethode van vrijwilligersmarketing met voorbeelden uit de praktijk.
2. Opdracht toepassing methode op praktijkcasus relevant voor de groep
3. Feedback van trainer en andere deelnemers op opdracht
4. Uitreiken werkboek en checklist
5. Uitreiken ‘huiswerkopdracht’
Optioneel: terugkomworkshop waarin we het uitgewerkte marketingplan bespreken met feedback trainer en andere deelnemers.
Ook online trainingen
- HD webcam
- Professionele verlichting met ring light
- Glasvezel internetverbinding
- Teams / Zoom / Google Meet / WebEx
- Second en third screen (chat)
- Online breakouts
- 100+ online trainingen gegeven – net zo interactief als een fysieke training

Wie we zijn
Wij zijn Bliqsem. Wij helpen ondernemers en organisaties meer succes te boeken door middel van kortdurende trainingen en zakelijke workshops op het gebied van communicatie. Interactief en to the point, met echte voorbeelden en ervaringen uit de praktijk.
Dat werkt het best.

Onze opdrachtgevers bestaan uit






Reviews
”Mijn ervaring met Ralf was super positief! Hij denkt goed mee aan de insteek en opzet van de pitch training en is erg flexibel in de planning! Ik zou deze training zeker aanraden !”
”Ons verkoopteam is ervan overtuigd dat door deze pitchtraining van Bliqsem, ons “verhaal” naar de klant nog beter is. We hebben geleerd dat we in een korte tijd heel veel kunnen vertellen wat de klant aanspreekt, en waarmee we het ,persoonlijke, onderscheid kunnen blijven maken. Dit onder de zeer enthousiaste en kundige leiding van Ralf en Rob van Bliqsem !!”
Workshop vrijwilligersmarketing organiseren?
Neem gerust even contact op of vul het formulier in en ontvang binnen 24 uur een reactie in je mailbox.
Contact workshop vrijwilligersmarketing
Vrijwilligers werven met slimme marketing in 4 stappen
Hoe vrijwilligers werven op een moderne manier? Verenigingen, stichtingen of clubs hebben steeds meer moeite om voldoende vrijwilligers te werven voor het mooie en belangrijke werk dat ze doen. Mensen hebben minder tijd, wordt vaak gezegd. En ‘jonge mensen’ hebben geen zin meer om zich lange tijd in te zetten voor een organisatie. Ik denk dat beide verklaringen niet waar zijn, er zijn voldoende mensen die iets willen doen voor een ander of de samenleving. Alleen…hoe bereik je ze en hoe zorg je dat ze jouw vrijwilligerswerk leuk vinden? Hoe overtuig je ze dat ze blij kunnen worden van het werk dat jullie hebben en dat het ze juist veel oplevert?